Bułgaria, Morze Czarne, Sozopol
Apartamenty Hotel Santa Marina
Atuty hotelu
:
Opis ogólny: Około 30 m od piaszczystej plaży leży ośrodek hotelowy Santa Marina Holiday Village. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Miasto Sozopol jest oddalone o około 1 km (Burgas około 35 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 1 km od hotelu. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 1 km. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 2 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantuje kino (ok. 2 km). Przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewnia mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 32 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 40 km szpital. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 44 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 168 km. Wyposażenie : Ten 4-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2024 roku, oddaje do dyspozycji gości 90 pokoi. Hotel posiada recepcję, lobby, sejf (odpłatny), minimarket, różne inne możliwości zakupowe oraz parking (płatny). W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada 4 sale konferencyjne z łącznie 200 miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje bezbarierowe wejścia. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Basen: Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się 5 basenów ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do września). W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie. Wyżywienie: Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Sport/czas wolny: Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (bezpłatnie), tenis (za dodatkową opłatą, ok. 50 m od hotelu), siatkówka, aerobik, siatkówka plażowa, siłownia i piłka nożna. W odległości ok. 30 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: strefa spa, taras słoneczny, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa i masaże za opłatą. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat). Informacje dodatkowe: Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
BAGAŻ, REZYDENT, ZMIANA UCZESTNIKA NA PRZELOTACH LINIAMI LOT, RYANAIR, WIZZAIR, CORENDON :
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
DOKONANIE REZERWACJI :
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE :
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
ŚWIADCZENIA W CENIE :
Cena z przelotem zawiera: - ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), - bilet lotniczy, - zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00), - wyżywienie według wybranej opcji, - bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair, Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż), - bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi - transfer lotnisko-hotel-lotnisko - opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA: - bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair) - lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie. UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące. UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju. Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
:
WAŻNE INFORMACJE :
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju. Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu. W Bułgarii wysoki sezon obejmuje zazwyczaj miesiące lipiec - sierpień - przed i po wysokim sezonie hotele ograniczają ofertę dostępnych atrakcji, barów, animacji.
Galeria: Apartamenty Hotel Santa Marina - zdjęcia organizatora
Galeria: zdjęcia okolicy
Bułgaria, Sozopol - prognoza pogody
9°C- opady:
- brak
- zachmurzenie:
- overcast clouds%
- wilgotność:
- 99%
- widoczność:
- 10000 km
- ciśnienie:
- 1019hPa
- wiatr:
6 km/h
- wsch. słońca:
- 07:36
- zach. słońca:
- 16:40
min.8°C max.11°C- opady:
- 0.27 mm
- wiatr:
15 km/h
- wsch. słońca:
- 07:37
- zach. słońca:
- 16:40
min.7°C max.11°C- opady:
- brak
- wiatr:
11 km/h
- wsch. słońca:
- 07:37
- zach. słońca:
- 16:41
min.7°C max.11°C- opady:
- brak
- wiatr:
10 km/h
- wsch. słońca:
- 07:38
- zach. słońca:
- 16:42
min.7°C max.10°C- opady:
- 0.88 mm
- wiatr:
31 km/h
- wsch. słońca:
- 07:38
- zach. słońca:
- 16:42
Sozopol - klimat w Bułgaria
Podobne oferty, które mogą Cię zainteresować...

Hotel Hrizantema 0 osoby, 27.09-30.09, 3 dni

Hotel Baikal 0 osoby, 28.09-01.10, 3 dni

Hotel Perla 1 osoby, 28.08-04.09, 7 dni wylot z Poznań

Hotel Plamena Palace 1 osoby, 12.06-19.06, 7 dni wylot z Wrocław
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Zamówienie wstępne”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Travelplanet.pl S.A.

od 2001 roku

ponad 1 000 000 klientów



































